Re: procesory core duo vs core 2 duo

Autor: xXx <newsgroupWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 30 Apr 2008 - 15:55:01 MET DST

nanews:e9873ad6-66fd-44a8-9808-e77f8de79f55@d1g2000hsg.googlegroups.com:

artykuł o zgrywaniu przez karty TV.

> w ktorym miejscu autor stwierdza, ze chodzi mu o laptopa :?

No i nawet jeśli chodzi o laptopa, to kto powiedział że dla właściciela laptopa
liczy się wyłącznie czas pracy na bateriach ? Bo np. dla mnie liczy się
wydajność sprzętu, który i tak używam w domu więc ma prądu pod dostatkiem. A
poza domem wytrzyma do 2 godzin więc w razie czego też się da skorzystać z
mobilności.