Re: ~1000 Hz głównie przy scrollowaniu okienka?

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 29 Apr 2008 - 19:26:45 MET DST

Osoba Kamil Baranski napisała na pl.comp.pecet:

> Witam. Mam dziwny problem. Głównie podczas scrollowania okienka
> (myszka, naciśnięcie trzeciego przycisku i przesunięcie myszki w górę/
> dół) wydobywa się z mojego komputera cichy dźwięk ok. 1000 Hz.

Też tak mam na... Windowsie. Nie wiem czemu. Znajomy elektronik
twierdzi, że to dźwięk z przetwornicy zasilacza. Ale czemu tylko na
windzie...

Platforma AM2
Gigabyte M61P-S3
zasilacz NeoTec X380

A ten dźwięk pojawia się po prostu od kręcenia kółkiem, czy np. przy
przewijaniu stron internetowych? Bo u mnie to drugie.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur