Re: Porównanie wydajności grafiki na MoBo

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Apr 2008 - 09:57:50 MET DST

> Ale po co? Wydajności tych grafik i tak jest taka że w Quake3 sobie pograsz
> na każdej nowej płycie z chipsetem AMD czy nVidii, ale w nic nowszego to i
> tak nie dasz rady. Co za różnica czy w Crysisie będzie 0,5fps czy 0,2fps.
> ;)
>
> Pozdrawiam!

No tak ale na jednej w Q3 będzie 10fps a na innej 30fps ;-P.

Kiedyś życie było prostsze były chipsety BX i jeszcze jakiś jeden.
Teraz jak spojrzałem na ilość chipsetów (jest ich z 15 w równoległej
sprzedaży) i z 10 linii procesorów to zgłupiałem. Wystarczyło by mi
drzewko technologiczne by wiedzieć chociaż, które z chipsetów są najnowszę.

Thx