Re: Mostek IDE -> SATA (GigaByte)

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Apr 2008 - 20:51:26 MET DST

On Mon, 28 Apr 2008 19:58:01 +0200, Szymon Wróblewski
<simw@SPAMMpoczta.onet.pl> wrote:

>Niestety problem będzie.
>Będą zdecydowanie dłużej wykrywane napędy w wypadku nie podłączenia
>dysku do przejściówki.

A dzeki za info, zaraz sprawdze, czyli najwazniejsze dla mnie jest to,
ze ogolnie komp wstanie bez problemow.

Opcjonalnie moge sobie wstawic kontoler na PCI, nawet taki mam,
i jak bedzie jak piszesz, to pewnie tak wlasnie zrobie.

Dzieki za info i pozdrawiam