laptop HP na gwarancji - co potrzebne

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Mon 28 Apr 2008 - 13:28:50 MET DST

co potrzebuje oddac do serwisu jesli poleci mi laptop HP na gwarancji?
Czy konieczne jest posiadanie orginalnego opakowania (pudelka)
i czy wymagane sa akcesoria takie jak pilot czy okablowanie ?
Zakladam ze leci np. pamiec czy DVD, no bo jak popsuje sie pilot
to zrozumiale ze powinien byc w zestawie do naprawy (tylko czy w
takim przypadku nalezy tez oddac do serwisu i laptopa ? ;)

Pytam bo mam zamiar pozbyc sie paru rzeczy ktore mi nie sa potrzebne
ale wolal bym nie obudzic sie z reka w nocniku jak laptop sie popsuje...

Zz