Dnia 2008-04-27 10:36, Użytkownik Szerszen napisał:
>> Ciekawy tylko jestem co zrobią jak klient kupi bez gwarancji
>> czyli taniej o kilkaset zł. a potem będzie się praw gwarancyjnych
>> domagał z uwagi na obowiązujące przepisy. Prawnikiem nie jestem
>> ale to klient będzie wtedy "na prawie". :-)
>
> nie zrozumielismy sie
> dell mozna powiedziec standardowo sprzedaje kompy z gwarancja na 3 lata w 24
> godziny u kienta, czyli jak ci cos padnie, dzwonisz do nich, opisujesz
> problem i czasem tego samego dnia, a napweno nastepnego roboczego przyjezdza
> serwisant i naprawia, nawet jesl jest to wymiana plyty glownej :)
Na stronie della mogę sobie skompletować laptopa z wybranych
elementów. Między innymi mogę wybrać gwarancję 1, 2 lub 3 letnią.
I nie jest to w ramach promocji, tak jest od początku funkcjonowania
tej strony. Nie wiedziałeś ?
Pozdrawiam
Received on Sun Apr 27 13:35:10 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 27 Apr 2008 - 13:51:50 MET DST