Re: GF8600m GS i Telewizor

Autor: uzytkownik <bratekxxl_at_USUNgo2.pl>
Data: Sat 26 Apr 2008 - 21:09:47 MET DST

grafi1001 wrote:

> Witam! Posiadam kadłubek VBI Asus s96s z kartą graficzną GF 8600m GS z
> wyjściem S-VIDEO. Telewizor łącze z komputerem przez przejściówkę
> S-VIDEO-cinch i kablem cinch do TV. Obraz powinien się pojawić na AV2
> (sprawdzałem wcześniej). Kabel i przejściówka jest na 100% sprawna,
> ponieważ ta konfiguracja działała na ATI RADEON 9550 (btw. w kartach ati
> lepiej konfiguruje się ustawienia). Sterowniki mam najnowsze (v167) z
> laptopvideo2go.com/forum. Włączenie wymuszania wykrywania tv nic nie daje
> :/. Co robić?

Sądzę że niewiele da się zrobić. Miałem GF 8600GT i przy próbie podłączenia
do TV karta uległa uszkodzeniu. Póżniej na forach dowiedziałem się że
wogóle chipset 8600 źle współpracuje z wyjściem TV i do tego sterowniki są
niedopracowane. O dziwo moja stara FX5500 funkcjonowała bez problemu. Jako
że też złożyłem mały komputerek który w zamiarze miał być "multimedialny" i
chcę go podłączać do TV to będę wymieniał GF8600 na taką która w końcu
będzie działa poprawnie. Wstyd tylko że NVidia wypuszcza takie rzeczy.