Re: serwis MICROLUC w Katowicach - ostrzezenie!

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Fri 25 Apr 2008 - 22:15:54 MET DST

> Oddalem laptopa Toshiba M40-295 do serwisu w Katowicach - do firmy
> Microluc przy ul. Damrota (bodaj 18). Objawy - trudnosci z wlaczaniem
jeśli to biurowiec po lewej stronie to reklamowałem tam switcha ..
trwało to ponad miesiąc ! masakra, już tam nic więcej nie kupiłem :]
zaopatruje się w nowy sprzęt tylko w www.norbid.pl :]

> [...]
> wchodzi wylacznie wymiana plyty glownej w cenie 900 pln. Moge albo
> wymieniac, albo oddaja - 100 pln jezeli dostane na pismie co jest
> walniete, 60 pln jezeli dostane poprostu laptopa spowrotem. Wybralem
> ostatnia opcje, poniewaz za 900 pln to ja sobie uzywke drugiego
> takiego kupie ;) Uzgodnilem odbior telefonicznie.
>
> Przyjechalem do Katowic (a mam tam 60km) - okazalo sie ze laptop lezy
> w serwisie zewnetrznym i nie ma szans zeby go odebrac. Umowilem sie,
> ze wysla mi go poczta. Wyslali. Po 14 dniach! Przelknalbym to jakos.

masz nauczkę na przyszłość - tylko odbiór osobisty !

jedyny serwis jaki znam w katowicach to COMBO ->

http://allegro.pl/my_page.php?uid=2120083

kupiłem u nich pare rzeczy i polecam