Uzytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisal w wiadomosci
news:fush3o$dl0$1@news2.task.gda.pl...
>
> Uzytkownik "Mark Milke" <mark_milke@yahoo.com> napisal w wiadomosci
> news:5b8db4b0-1b92-428e-8ae4-c14a91de6507@z72g2000hsb.googlegroups.com...
>
>> 3. Przy wirtualnej kasie ich system patrzy na zawartosc koszyka i
>> mowi: "3000 PLN za notebooka?! Wie Pan co, to wstyd zeby Pan tak duzo
>> placil. Co Pan powie na 2000 PLN? Za duzo? No dobra, to niech bedzie
>> 1000 PLN" i sprzedaje mi sprzet duzo taniej.
>>
>> Domyslam sie, ze tak nie jest. Dlatego powtorze pytanie:
>
> a bardzo sie zdziwisz jak ci napisze ze tak wlasnie jest ;)
> no moze nie do konca, strona to jedno, ale przysylaja ci fakture pro-forma
> do zaplacenia, i na niej cena jest nizsza niz ta ktora wybrales na stronie
> :)
>
> tak kupowalem za pierwszym razem i sie troche zdziwilem
Czyli ile czasu trzeba zmarnowac, zeby dowiedziec sie ile faktycznie za
takiego lapka trzeba zaplacic?
Klient siedzi obok i czeka na odpowiedz.
Dla mnie to powód, zeby z nimi nie handlowac.
L.M.
Received on Fri Apr 25 15:05:19 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 25 Apr 2008 - 15:51:44 MET DST