kolory w 2d i 3d - jak ustawic ?

Autor: ZAQ <wal_sie_at_bandyto.com>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 20:16:05 MET DST

ostatnio zakupiłem 9600gt ktory nie chodzi mi z
oprogramowaniem do monitora - magic tune (niekompatybilne).
wiec podczas gdy odpale gierke, nie moge zmienic sobie profilu
kolorow (a konkretnie jasnosci) pulpit mam ustawiony w 1 stylu
a jak odpalam gierke to wlaczam inny profil przyciskiem na monitorze,
ale to rozwiazanie odpadlo z powodow o ktorych napisalem na poczatku.

wiec, czy da sie czyms i jak ustawic by w 2d w windows mial kolory i jasnosc
ustawione jakoś a jak odpale 3d (gry jakies) to by sie zmienialo na inny
tryb
wczesniej ustawiony.