1920x1200 17``

Autor: telemahos <szustakp_at_onet.eu>
Data: Fri 25 Apr 2008 - 03:56:33 MET DST

Witam!
Nie wiem czy pisze na odpowiednia grupe ale zaryzykuje :)
Przymierzam sie do kupna laptopa i do wyboru mam matryce 17`` wide: 1440x900
i 1920x1200
Czy do zastosowan: internet, gry, filmy 1920x1200 jest dobrym wyborem? Czy
ikony i czcionki w windowsie
nie beda za male? Wiem, ze mozna powiekszyc czcionki ale czy to bedzie
przyzwoicie wygladalo? Niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia takiej
matrycy osobisie i musze zdac sie na opinie innych uzytkownikow.

Pozdrawiam
telemahos