Re: Kingston HyperX DDR2 - napięcie

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Thu 24 Apr 2008 - 23:23:57 MET DST

Dnia Thu, 24 Apr 2008 12:47:36 +0200, Tomasz Minkiewicz napisa³(a):

> Witam,
>
> Mam pro¶bê - rozja¶nijcie mi w g³owie, jak to jest z napiêciami
> zasilania modu³ów pamiêci DDR2.
>
> Sk³adam w³a¶nie komputerek, dobieram czê¶ci i pomy¶la³em, ¿e skoro
> ró¿nice w cenie miêdzy pamiêciami z gorszymi i lepszymi timingami
> s± w sumie niewielkie, to mo¿e warta³oby wsadziæ lepsze.
> Pad³o na Kingstony (bo czemu¶ je lubiê) HyperX (bo szybkie).
> I pojawi³a siê zagwozdka.
>
> Jest tak:
>
> - w dokumentacji modu³u pamiêci stoi napisane:
> "This module has been tested to run at DDR2 800MHz at low latency timing
> [...]

Jest tak. Powiem wiêcej. Sporo pamiêci nawet przy standardowych
czêstotliwo¶ciach i timingach lubi± potrzebowaæ 1,9 V. Dlatego moim
skromnym zdaniem: chipsety intela - tak, p³yty intela - nie.

--
Masz prawo odmówiæ odpowiedzi na ten post. Je¿eli z tego prawa nie
skorzystasz, wszystko co napiszesz mo¿e byæ u¿yte przeciwko tobie.