Re: NCQ a SATA->AHCI

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Apr 2008 - 13:05:07 MET DST

Był 24 kwiecień (czwartek), gdy o godzinie 12:47 *sd* w pocie czoła
naskrobał(a):

> po wlaczeniu komputera musisz dluzej czekac na gotowsc systemu do pracy.
> tak zauwazylem.
Właśnie coś takiego zauważyłem: bardzo długo czeka się na okno
logowania. Przy opcji SATA Native idzie to momentalnie. Szukam w google
informacji czy to reguła, czy tylko u mnie to występuje... Jedynie co
znalazłem sensownego to na stronie Microsoftu o konieczności włączeniu
Msahci.sys, ale z opisu to nie do końca ten problem. Tam raczej dotyczy
konkretnego błędu: stop 0x0000007B...

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2008-04-24 12:57:51