Re: Wytłumić kompa albo mebel

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Thu 24 Apr 2008 - 09:48:44 MET DST

> Temat nietypowy ale moze cos doradzicie.

Nawet nie wiesz, jak bardzo typowy :-(

> Wibracje powoduje jeden z dyskow twardych

Czyżby Samsung? :)

> Probowalem podkladac gąbkę pod nóżki obudowy ale nie podziałało.

He, he, naiwny :-))

> Może macie jakieś swoje inne metody jak zaradzić czemuś takiemu?

Próbowałem to:
próbowałem też to:
http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=614426

ale w obu przypadkach - efekt tłumienia drgań jedynie częściowy
i absolutnie niezadowalający!

Teraz planuję dysk włożony w tego ZALMANa ZM-2HC2 powiesić
na jakichś gumkach (jeszcze nie znalazłem właściwych).
Kiedyś miałem dysk podwieszony na sznureczkach, ale sznuereczki
przenosiły wibracje w całkiem dużym stopniu.

> Oddzielanie dysku id elementów obudowy gumą nie wchodzi w gre bo chiefteki
> maja to do siebie ze sa dopasowane co do milimetra , poza tym niedaleko
> kaloryfer wiec nie majac styku z metalem obudowy grzałby się.

Nie gdybaj, tylko sprawdź i podaj konkrtne temperatury dysków,
bo może akurat się wcale tak bardzo nie grzeją.

> Temat ciut smieszny

Jak cholera. Raczej koszmarny. U mnie to "cykliczne buczenie" słychać
nawet przez ścianę w drugim pokoju!

Pozdrawiam,

latet