Problem z urządzeniami na USB

Autor: ***Einstein*** <einstein_2003_at_@o2.pl>
Data: Thu 24 Apr 2008 - 09:03:37 MET DST

Witam
Wiem, że moje pytanie może bardziej jest na grupę poświęconej Viście ale w
zasadzie tutaj chyba szybciej otrzymam odpowiedź. Pacjent to laptop ASUS
F5N, zainstalowany Win XP Prof oraz Win Vista Home Premium. Wczoraj rano
podłaczony miałem dysk zewnętrzny pod usb i wszystko działało. Wyłaczyłem
komputer i właczyłem po południu tym razem chciałem podłaczyć pena i w tym
momencie pojawia się monit o podanie sterowników, (w sumie to zawsze sam
sobie instalował sprzęt) a po chwili że nie może zinstalować urządzenia.
Vista posiada SP1(zaraz po instalacji każdy sprzęt był wykrywany) . Co
ciekawsze pod XP wszystko śmiga aż miło. Ki diabeł, Vista nawet mychy nie
chce zainstalować.

Pozdrawiam