Zestaw pod ocene (video / PS)

Autor: Adam Szewczak <horses_at_usuń.poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Apr 2008 - 21:47:48 MET DST

Hej.

Zmotalem cos takiego.
Zastosowanie obrobka video, Photoshop, sklad itp.

Tak wiem mam zboczenie nad jedna marka ;>

Intel Core 2 Q9450
Asus P5KC
Pamiec Kingston HyperX 1150MHz 4Gb
Dysk Samsung Spin Point F1 320Gb x2
Obudowa Asus TA-9A1
grafika Asus Radeon HD3850 512Mb
nagrywarka DVDRW Asus

wyszlo toto 2750 zl

co do ewentualnych ale...

Procek - w tej samej cenie sa dostepne Xeony pod 775 hmm trzeba by tylko
plyte zmienic bo ta chyba nie obsluguje.
Dysk - samsung mi pasuje bo jak narazie niezawodnie pracuja (czego niemoge
powiedzec np o WD) ewentualnie Hitachi ma serie Cinemastar ?
Obudowe rzecz gustu, bo w zastepstwie jest jeszcze cooler master albo
Chieftec
Grafika, hmm no natywnie pracuje na 1920x1200 ale jak przychodzi cos
wyswietlic bardziej ruchliwego to obecnie sie tnie.

PZDr
Adam