Re: Jak wysłać fax z Internetu?

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Wed 23 Apr 2008 - 20:29:55 MET DST

> Drukarka tak, ale ona służy do konwersji pliku. A jak wykręcisz numer
> + sygnał faksu itd?

Kilka miesięcy temu akurat to ćwiczyłem. W aplikacji wziąłem "drukuj",
wybrałem faks, po czym otworzyło się okno do wpisania nru telefonu i innych
informacji. Wyglądało na wbudowano-windowsowe, a nie na aplikację
charakterystyczną dla modemu, ale mogę się mylić.

Koszt wysyłania był znikomy, jako że nie mam linii stacjonarnej, a szło
przez VOIP-a :-)

--
Azarien