Re: Najtańszy sposób przechowywania dużej ilo?ci danych.

Autor: Bartosz <sethiel_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Apr 2008 - 15:22:59 MET DST

popytaj w sklepach takich typu proline.pl o dysk twardy do zapisu
wideo - to sa dyski z reguly wolne i "lekko" zawodne
- wolne - sa zoptymalizowane pod wolny zapis/odczyt bez skakania
glowicy w te i we wte jak to ma miejsce w normalnej pracy
- zawodne - w tym sensie ze pojawienie sie bad sectorow nie rujnuje
calego pliku co najwyzej zniknie jedna klatka wiec od czasu do czasu
takie bad sectory moga sie pojawic ,
ale zalete maja taka ze sa tanie kilkadziesiat procent tansze niz
standardowe o tej pojemnosci, 500GB - 1TB i czasem wiecej, trzeba
popytac w wiekszych sklepach