Re: Brzęczenie w gło?nikach - długi przewód gło?nikowy

Autor: Bartosz <sethiel_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Apr 2008 - 15:14:18 MET DST

masz kabelek z tylu czy z przodu wpiety?,
jesli z przodu (na front panelu) to bedzie brzeczal - chyba ze go
jakos zaekranujesz
jesli z tylu to albo masz badziewny kabel - ja mam 15 metrow kabla i
nie narzekam, ale moze masz jakiegos siewce zła czyli jakies pole w
okolicy wiec mozesz sobie wziac taka folie aluminiowa co sie do
plackow stosuje i owinac druta to pewnie pomoze, ekranuje od zaklocen
malych i duzych calkiem niezle.
pozdrawiam.