Re: komputer nie wstaje

Autor: JIL <abdesign_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Apr 2008 - 20:19:06 MET DST

> Podejrzewam, ze ustawienia BIOS'u zostaly zresetowane, natomiast
> uszkodziles procesor.

nie wykluczam tego ale mam wrazenie ze to jednak nie to bo:
procesor wytrzymywal znacznie wieksze taktowanie bez zajakniecia
problem w tym ze nie ustawilem wlasciwych wartosci mnoznika dla pamieci
zwyczajnie zapomnialem i z takimi ustawieniami 250MHz dla HT bez
zmniejszenia
mnoznika pamieci nie wstal i tyle, procesor sie grzeje wiatraki kreca, ale
zero
sygnalow dzwiekowych bledow biosu, moze nie byc ramu procka albo grafiki
nic nie piszczy czy sa czy nie ma - cisza i czarny ekran a i jeszcze jedno
nie mozna wylaczyc komputera przytrzymujac dluzej przycisk power

nie mam jak tego sprawdzic bo nie posiadam ani drugiej plyty ani drugiego
procesora, gdyby ktos z grupy znal jakies miejsce w ktorym mozna sprawdzic
za niewielka oplata ktory z podzespolow poszedl sie czesac to bylbym
wdzieczny
(Warszawa, Goclaw)

pozdrawiam Artur