Jaki laptop ma możliowść obsługi 2 x HDD ?

Autor: Aleksander <denkmal_usun_to__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Apr 2008 - 03:03:22 MET DST

Czas wymienić mojego leciwego HP NX5000 na coś nowszego.

Zależy mi przede wszystkim na możliwości wsadzenia drugiego
twardego dysku do komputera.

Nie żadne tam podpinane na USB/Firewire, tylko drugi dysk
ma siedzieć zgrabnie w obudowie.

Obecny HP NX5000 ma to rozwiązane tak, że drugi twardy
dysk wkładam zamiast napędu DVD (korzystając ze
slotu Multibay) - taki dostęp "natywny" jest wygodny przy
klonowaniu dysków, brak kłoptów z bootowaniem innego
systemu z drugiego dysku itd.

Jakie notbooki z możliwością obsługi 2 twardych dysków
(nawet kosztem braku DVD) możecie polecić ?

Aleksander.