Re: koniec notebooków nie-panoramicznych?

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Mon 21 Apr 2008 - 22:08:19 MET DST

Michal AKA Miki wrote:

>Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości
>
>Jesli dane ci kiedys bedzie pojechac w nudna delegacje na tydzien (bez
>towarzystwa), gdzie poza hotelowym barem nie ma nic do roboty w okolicy, a w
>hotelowym telewizorze nie bedzie nic sensownego, a do czytania jedynie
>regulamin hotelu lub biblia (w niemieckich motelach nagminnie dokladana do
>lozka :) ) daj znac, czy powstrzymasz sie od pogiercowania na
>zainstalowanej gierce lub ogladniecia filmu, ktory masz na laptopie, bo
>brzydzi cie jego jakosc :)

Wolałbym choćby poczytać, a z filmem poczekać na bardziej sprzyjające
warunki. Dziwi mnie, gdy rosną możliwości, a spadają wymagania co do
"jakości rozrywki". Masa ludzi podnieca się jakością HD i dźwiękiem
przestrzennym, jednocześnie "chłonąc" je w sposób nie przystający do
oferowanej przez nowe standardy jakości. Byle więcej.

Grzegorz