Re: GF 9600GT PALIT

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_WYTNIJTENKAWALEK.o2.pl>
Data: Mon 21 Apr 2008 - 21:30:36 MET DST

Doxent pisze:
> tak się składa, że mam do czynienia z kartami obydwu producentów i z nvidią
> nie miałem najmniejszych problemów zarówno pod Vistą jak tym bardziej XP.
> Natomiast schody zaczynają się z kartami ATI. Komputerów złożyłem tyle, że
> możnaby z nich ustawić kilometr stawiając jeden za drugim. Komfort pracy i
> bezawaryjność większą zapewnia jednak Nvidia.

Z moimi dwoma ostatnimi Nvidiami miałem jazdy sterownikowe. Stery do
6600 spowalniały kartę wykrywając jakieś urojone problemy z temperaturą,
a teraz miałem problemy z 8800 GT, którą także spowalniały sterowniki,
wyświetlając komunikat o za słabym zasilaniu (na pełnotłustej i sprawnej
zasiłce 650w). Problem był nawet dość popularny i tłukł się po forach w
internecie (polecam zaguglać za "system sentinel 8800 gt") przez parę
miechów zanim Nvidia cośtam przebąknęła, że faktycznie, bywają dupiate
problemy z niektórymi zasilaczami i wypuściła poprawione sterowniki
(ostatnie bety). Tak więc nie jest tak znowu różowo IMO.

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo