Re: Nowy komp...

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Apr 2008 - 15:46:24 MET DST

Tomasz pisze:

> Dzieki za porady, wpisalem propozycje na liste.
Nie ma za co - po prostu ja używam podobnego rozwiązania (patrz na SIG)

> Z dyskiem pod system dobry pomysl. Zostawic tam sam Win czy aplikacje
> tez instalowac?
System i aplikacje. Plik wymiany możesz ustawić na sztywno na tym 1TB
Raid 0 - powinno być całkiem szybko.

> 2x500 potrzebne na zasoby i tak jak zauwazyles do Video.
Rozumiem. Pytałem bo kiedyś było na grupie, że RAID 0 pokazuje swoja
wydajność dopiero przy plikach przekraczających parę GB - czyli w audio
raczej mało prawdopodobne (dlatego nie m.in. nie stawiałem u siebie
macierzy). W sumie z tym Asrock'iem wyskoczyłem bo nie wiem czy zależy
Ci na niskich kosztach czy nie - ja wybrałem ze względu na dobre opinie
i spore możliwości OC tej płyty. Poza tym ma Fi-Wi na sobie odrazu
(Texas Instruments) i całkiem fajna grafikę a przy tym jest niedroga
(300 zł z hakiem)'

Pzdr, OMSON

--
C2D E6320, ASRock 4CORE1333-FullHD, Kingston HyperX 2GB DDR2 1066MHz
(KHX8500D2K2/2G), NEC FE700+, Juli@ 24bit/192kHz, WDC Raptor 36GB/16MB,