Kupilem komputer..

Autor: Hants <hants_at_CUT_ITvp.pl>
Data: Mon 21 Apr 2008 - 14:42:32 MET DST

.. ale nie mam pojecia - co jest czym i po co. Zatrzymalem sie w rozwoju
jakies 10 lat temu z Celeronem 300..

Trzy obrazki dla ulatwienia:
http://www.hants.pl/pecet/DSCN5632.JPG
http://www.hants.pl/pecet/DSCN5633.JPG
http://www.hants.pl/pecet/DSCN5629.JPG

1. Co to za dziwny kabelek do HDD i dlaczego ma dwa wejscia/gniazda (?)
zasilania?

2. Czy moge podlaczyc 4 takie same twarde dyski?

3. Jak podlaczyc FDD 3,5 cala do tego?

4. Czy jesli podlacze do tasmy od DVD starszy HDD, to calosc bedzie chodzila
wolniej?

5. Co to - to male, krotkie, zolte gniazdo nad PCI?

6. Czy moja karta grafiki jest w gniezdzie AGP? OIDP AGP bylo niebieskie..

7. Jaka mam pamiec RAM? DDR?

8. Dla niezdrowej ciekawosci - jakies szanse na overclocking?

9. Dlaczego nie ma procesorow 5, 10, 100 GHz?

10. Kto wyznacza teraz standardy - Intel, czy AMD?

Wybaczcie prostote (lub wrecz prymitywizm) pytan.