Re: koniec notebooków nie-panoramicznych?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Mon 21 Apr 2008 - 09:06:57 MET DST

"radarek" <pyton0@poczta.onet.pl> Odpowiedz na
news:480a0b9c$0$31407$f69f905@mamut2.aster.pl:

> "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> wrote in message
>>

> Tak wybrales, ze jest wiecej :)

Tak wybrałem bo to akurat najpopularniejsze rozdzielczość dla matryc ~15"
zwykłej i panoramicznej.

> To nie sa matryce w tej samej cenie, ani nawet rozmiarze. W laptopie
> cena jest tylko dla calosci, ale zobacz jak jest ze stacjonarnymi.

Są. Jeszcze jakieś 3 lata tamu najpopularniejsze laptopy miała 15" i
1024x768, teraz zostały ony wyparte przez 15.4 1280x800. Wiec wybrałem wg
kryterium rynkowego.

> Przecietnie "za piksel" placisz tyle samo, wiec matryca panoramiczna nie
> ma przewagi powierzchni. Jeśli przyjmiemy kryterium cenowe, to wlasciwie
> jest wszystko jedno. Ja przyjalem, ze mowimy o odpowiedniku na tej samej
> powierzchni, stad wyszlo mi ze jest gorsza.

Niestety ale nie ma laptopów z panoromicznymi 15". Najbliżej są 15.4". Ale i
mniejsze, 14" panoramy też mają 1280x800.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski