Re: Obudowa ze złączem USB na dysk 3.5"

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 22:32:37 MET DST

> PS. Zadziałało z NTFS bez problemu. Jedyny mankament to to, że się grzało
> trochę. Dopiero jak otworzyłem, dało się sformatować - wcześniej były
> błędy.

"Trochę"? Czy tak mocno, że aż powstawały błędy?
O jakich temp. mówisz? Jaki konkretnie to dysk?
Coś mi się nie chce wierzyć, żeby dysk w kieszeni osiagał
takie temperatury, aby były błędy.
Widziałem wiele b. ciepłych dysków pracujących długo w temp.
rzędu 50-55 C ale w żadnym wypadku nie prowadziło to do błedów!
Myślę, że coś tam masz nie tak. Może elektronika w tej kieszeni
wrażliwa na ciepło?

latet