Re: koniec notebooków nie-panoramicznych?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 21:01:30 MET DST

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:fug34u$rnp$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości

> Generalnie jakosc LCDkow stosowana w laptopach jest duzo slabsza od tych
> stosowanych w monitorach LCD - mozesz poczytac o tym w wielu testach w
> gazetach komputerowych - duzo slabszy zakres katow widzenia, nienaturalne
> kolory (szczegolnie w zakresie kolorow cieplych), nierownomierna jasnosc,
> problemy z uzyskaniem poprawnego kontrastu (czyli albo masz "idealna"
> czern, albo biel) itp...
>
> Pomimo, ze sa to glowne grzechy wszystkich LCD, to w monitorach i TV
> [...]

No właśnie, wyłożyłeś jasno i dokładnie to, o co mi chodziło. Oglądanie
filmu na czymś takim a zwłaszcza scen nocnych, przypomina raczej słuchanie
radia niż oglądanie obrazu. Oczywiście są wyjątki, ale średniemu monitorowi
z lapka daleko do samodzielnego LCD. I na to chciałem w dyskusji z PSYLO
zwrócić uwagę. Nie chodzi o słabość karty graficznej ani nieumiejętność
uruchomienia odtwarzania.