Re: komp za 10tys.

Autor: wredny_menel <wredny_menel.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 19:42:18 MET DST

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał(a):

> Obawiam się, że możesz nie mieć racji... :)

Ja wiem że w Polsce poziom nauczania fizyki jest bardzo niski
 ale w tym wypadku chodzi o energię pola elektromagnetycznego
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pole_elektromagnetyczne

Pod wpłwem owego pola zachodzą w strukturze określone zmiany,
część energii zamienia sie na ciepło, światło -mniej lub bardziej widzialne,
jest także bezpośednio wypromieniowywana w przestrzeń - z tym się walczy.
I to by było pokrótce i na tyle ;>