jaki windows xp?

Autor: trawiarz <trawiarz_at_gmail.com>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 19:27:44 MET DST

W p2p pojawilo sie duzo przerubek windowsa xp typu ultimate, blackxp,
windows MX.....
Moj laptop nie jest jakis najmocniejszy turion64 ml32, 768 ramu (w tym
128 przydzielone do grafiki), mam standardowo wina xp home, ale
potrzebuje pro, czy te przerobki do czegos sie nadaja? czy lepiej
sciagnac czystego, zalezy mi zeby przechodzil wszystkie testy
legalnosci, no i nie chce zadnych trojanow itp.
ktos moze cos polecic, jkis torrent?
thx