Re: [info] Nvidia przyznaje się do błędu w chipsecie nForce

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 17:41:00 MET DST

Dnia 20.4.2008, Sander napisał(a):

> Nvidia przyznaje się do błędu w chipsecie nForce
> http://newsroom.chip.pl/news_222184.html

Khę. Żadnego oficjalnego info nie ma.

Chip powołuje się na
http://www.xbitlabs.com/news/chipsets/display/20080417103525_Nvidia_s_Latest_Core_Logic_Causes_Data_Corruption_During_Overclocking_Company.html

a ten z kolei na
http://nvidia.custhelp.com/cgi-bin/nvidia.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=2166

"NVIDIA was made aware of a possible corruption issue reported by
Anandtech. NVIDIA has been in contact with Anandtech and is aggressively
pursuing any possible causes including extreme FSB overclocking along with
certain types of high speed memory. According to all data collected thus
far this appears to be a highly isolated issue. This article will be
updated as needed if any issues are isolated."

Najśmieszniejsze, że wspomniany Anadtech jest ostrożny na tyle, że na
swojej stronie żadnego takiego info nie zamieścił - przynajmniej ja nie
znalazłem. Komuś się udało?

Jak dla mnie do oficjalnego przyznania się dłuuuuuga droga...

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/