Re: Wyciszenie dysku.

Autor: tommy <mady_at_quest.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 17:33:11 MET DST

> Mam cos podobnego, dobrze redukuje drgania (ah ten Jan Niezbedny) ale
> jednak nie tlumi to dzwieku mechaniki. Zeby bylo jasne, drgan sie
> pozbylem, teraz chodzi o dzwieki wydawane przez mechanike.

Mam podobny problem jak Ty, dysk nie drga(zamontowany na specjalnych szynach
od thermatake), jednak ciagle slysze chrobotanie (glowicy?), a w nocy jest
to naglosniejszy element komputera. Dysk nie obsluguje AAM(chociaz to 320gb
na sata), wgralem nawet nowe firmware od supportu Seagate`a. Myslalem nad
scythe quiet drive, jednak patrzac na komentarze do produktu zdania sa mocno
podzielone.