Re: Wyciszenie dysku.

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 15:24:54 MET DST

> Pomine uszczypliwy komentarz, akurat nie chodzi o sciaganie a o prace
> wieczorami/w nocy gdy ktos spi w tym samym pokoju.

Bez urazy, ale wiekszość tak właśnie wykorzystuje komputer w nocy, co notabene
przy obecnych łączach jest dość dziwne, bo za dodatkowe zuzycie prądu można
róznie dobrze opłacić szybsze łacze, a mając takowe nie wiem co można 24/7
sciagać i kiedy z tego potem korzystać. No ale to taka dygresja :-).
W twoim wypadku, więcej hałasu robisz sam, pisząc na klawiaturze czy wiercąc się
na krześle, a także zakłócasz sen świecąc monitorem, więc ekstremalne wyciszanie
dysku wydaje się jakby mało sensowne...
S.