Re: Wyciszenie dysku.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 14:01:08 MET DST

Maciej Browarczyk pisze:
> Hej.
> Ogolnie komputer mam dosc mocno wyciszony i pozostal problem dyskow. Mam
> Samsunga 160GB i 400GB. Dosc wkurzajacy w nocy jest ich dzwiek. Nasuwa
> sie pytanie, jak je wyciszyc?

O tak :-)

http://img293.imageshack.us/img293/4381/wygluszeniedyskuww3.jpg

To mój autorski sposób na wygłuszanie dysku.
od góry:
dysk Samsung 320GB
Ramka 3,5" z innej obudowy,
potrójna kanapka silikonowo tekturowa
luźno położone na 1cm gąbki tapicerskiej.
dysk sienie grzeje bo miedzy kanapką w ramce ma około 8mm przerwy a od
boku przez tubę zasuwa nowe chłodne powietrze z zewnątrz obudowy.

Gąbkę co pół roku trzeba wymienić bo spłaszcza się.