problem z pendrive

Autor: Marcin Bugajski <mbugajski_at_usuntenkawalek.zg.pl>
Data: Sun 20 Apr 2008 - 11:30:20 MET DST

Witam!

Mała prośba o pomoc ... well - mam pendrive (cholera wie jakiej firmy) i
chciałbym go sformatować. Czy z zarządzania komputerem czy po prostu
formatując z palca - teoretycznie formatuje go. Uruchamiam ponownie kompa i
znowu mam to co miałem na pendrive - wrrr...

a tym bardziej wrr... że to wiruski na nim siedzą. Samo urządzenie nie ma
żadnego fizycznego zabezpieczenia "real only". Ma ktoś pomysł jak to ugryźć?

Aha - na urządzeniu napisane jest ENEA (to wszystko tłumaczy hehehe? ;-) )

pozdrawiam

Marcin

Grzebałem co nieco wstecz ale nie znalazłem nic podobnego...