Re: Jak wysłać fax z Internetu?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 19 Apr 2008 - 14:10:34 MET DST

"Pilot" napisał:

> Chyba rzeczywiście zakup (ewentualnie pożyczenie) faxmodemu
> będzie najlepszym rozwiązaniem.

Ponownie podpowiadam: sprawdź, czy już nie masz go w domu, w postaci
telefonu komórkowego z funkcją fax (np. stary SE 750i). Przy 2 faksach na
miesiąc koszt połączeń Cię nie zrujnuje ;-)

> Kiedyś były takie podłączane pod RS. Czy jeszcze takie bywają
> i czy mają jakąś przewagę nas tymi podłączanymi pod USB?

Ja tam nie mam zaufania do tych wynalazków na USB, zwłaszcza bez osobnego
zasilania. Jeśli będziesz szukał "z drugiej ręki" na RS, to polecam US
Robotics Sportster lub jeszcze lepiej Courier.

> Czy taki faxmodem może się "gryźć" z Neostradą?

AFAIK musisz go puścić przez filtr, tak jak telefon.

JoteR