Re: Komp odpala za drugim razem

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Fri 18 Apr 2008 - 22:34:40 MET DST

STranger pisze:

> Mam taką samą płytę. U mnie podwójny start występuje już przy
> nieznacznym podniesieniu FSB = 230. Poza tym można kręcić bardziej i
> komputer jest stabilny, jedynie startuje na dwa takty cały czas.
> W sumie to bezsens - skoro za drugim startem komp może wstać i pracować
> stabilnie na danym FSB, to dlaczego za pierwszym razem nie może?
> Może BIOS dokonuje jakiś poprawek, bierze pod uwagę niestabilność i
> automatycznie podnosi jakieś napięcia? (brzmi śmiesznie, ale jakaś musi
> być logiczna przyczyna)

ja poszukalem troche na forach i roznie ludzie to rozwiazuja.
niektoryz wymieniaja procki na 4jajowe i pomaga:)
ja obnizylem fsb na 241 i tez pomoglo - narazie tak zostawie,
przynajmniej dysk sie nie zajedzie.
az takim wielkim problemem to nie jest bo kompa wlaczam rano i tak sobie
dziala caly czas. wiec jeden podwojny start na dzien.

pozdrawiam