Re: czujniki temperatury - o dupe rozbic

Autor: Jarek <nie.ma_at_takiego.numeru>
Data: Fri 18 Apr 2008 - 22:13:32 MET DST

A jak gasisz żarówkę to w ułamku sekundy o ile spada temperatura
rozżarzonego włókna? Myślę, że o więcej niż 15 stopni, skoro ułamek sekundy
wcześniej włókno było tak gorące, że świeciło.

Inny przykład: jak dotkniesz metalu schłodzonego ciekłym azotem, to naskórek
momentalnie ulega lekkiemu uszkodzeniu. Wiem, bo dotknąłem ;-) Czyli jego
temperatura spada z jakichś 30 stopni do temperatury niższej niż 0 również w
mniej niż sekundę.

Myślę więc, że momentalny spadek o 15 stopni temperatury maleńkiej struktury
krzemowej obłożonej dobrze przewodzącymi materiałami to nic nadzwyczajnego.

Pozdrawiam
Jarek