Re: Laptop do programów graficznych

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 12:01:47 MET DST

Użytkownik "kura" <kura@kura.com> napisał w wiadomości news:fti0dg$4ni$1@inews.gazeta.pl...
> Jesli do grafiki to uwazam ze powinienes sie rozejrzec za czyms z dobrym
> procesorem (intel T8300, T9300) i moze wyjsciem DVI/HDMI. Ja ostatnio
> przymierzam sie do HP 6780 lub 6700.

Ja celuję właśnie w HP Paviliona 9770;
Ogólnie na tak:
- 17 cali, 1440x900
- 2 GB ramu (niby standard teraz, a ram tani jak barszcz, ale zawsze plus)
- NV 8400 GS, a nie intel jakiś (tobie to mało, ale ja grać na tym raczej nie będę)
- bateryjka 8 cell, niby ponad 3h
- wyposażony na maxa: firewire, dsub, hdmi, kamera 1,3 MPix, czytnik kart, nawet kart xD, możliwość dołożenia drugiego twardego dysku, bt, ir, i czegoby tam nie wymyślił...
- klawiatura pełna (z numeryczną)
- cena < 3k5 pln brutto (wyższa niż zakładałem, ale dobra jak na takie wyposażenie)
- design ponoć rewelacyjny, dla mnie to ryba... patrz "błyszczący, jak psu jajca"
- pilot w standardzie (hgw po co?, może się przyda do jakichś filmów czy prezentacji :) )

Na nie:
- ekran typu glare
- ciężkawy, 3,55 kg
- błyszczący, jak psu jajca
- odciski palców zostają na obudowie
- Vista Home Premium (jeszcze nie jestem przekonany)
- wykonanie i odporność na zniszczenia (marzy mi się IBM, T lub chociaż R, ale żooonaaa... )
- ekran - w starszych modelach Pavilionów pod pewnymi kontami efekt negatywu, nie wiem jak w tym, przyjdzie poczta - zobaczymy.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin