Prośba o pomoc w wyborze...

Autor: Wojtek <woytaski_at_op.pl>
Data: Fri 18 Apr 2008 - 12:44:38 MET DST

witam
planuję przesiąć się z:
K7N2 Delta
Athlon XP 2600+
1GB RAM (DDR2)
NVidia GF 6600GT
2x HDD (80 + 160 GB) niestety ATA
Nagrywarka Plextor też ATA...

I teraz, zmieniając paltformę nie wykorzystam grafiki na AGP (mi wystarcza -
nie gram namiętnie)...
Czy Nagrywarkę i choćby jeden z dysków ATA?

Jaki polecalibyście procek i płytkę (OC nie brany pod uwagę) w najlepszej
relacji cena/możliwości?
Do wydania na płytkę i procek jakieś 600-700 zł.
Do tego pewnie nowe pamiątki, grafika i HDD na S-ATA.
Jaką grafikę o parametrach oscylujących w tych co do tej pory posiadam??

Warto sprzedawać moją (coś jest warta?) czy po prostu władować do innego
kompa na AGP w domu i mieć spokój?

pozdrawiam
woytaski