Re: mikro bluetooth

Autor: Rycho <richo_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 11:03:20 MET DST

Użytkownik "P4trykx" <patryk.biela@gmail.com> napisał w wiadomości
news:81ee7749-bb25-4dd3-8aec-f370ebb44298@v32g2000prd.googlegroups.com...
Hej
Chciałbym sobie kupić bluetootha i używać go w laptopie. Znalazłem
takie mikro bluetoothy

-Pentagram PENTAGRAM Fang Compact P 3010
  http://www.pentagram.pl/produkty/bluetooth/adaptery_bluetooth/pentagram_fang_compact_p_3010

-Ultra Small Bluetooth 2 USB Adapter 10m BT-2400p
   http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=15542

Pentagram wydaje się trochę wygodnieszy bo jest bardziej obły. Oba są
zgodne z BT 2.0 trochę słabo sie orientuję w tym, czy czegoś im
brakuje do najbardziej "wypasionego" BT ?
Używać chciałem główne do bezprzewodowej myszki , słuchawki i
telefonu.

Ewentualnie kupiłbym sobie jakiego bluetootha na PCMCIA ale nie ma
chyba sensownych w sprzedarzy ?

Patryk

Witam , kupiłem i używam mikro bluetootha firmy Trust spisuje się b.dobrze i
jestem zadowolony jest faktycznie szybszy od standartowych a na dołączonej
płytce jest pełne oprogramowanie. Pozdrawiam