Re: wiatrak 3 kable a wtyk 4 kable - regulacja obrotów

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Fri 18 Apr 2008 - 10:13:23 MET DST

Dnia Fri, 18 Apr 2008 01:34:50 +0200, Latet napisał(a):

> "Monitorując"? Tzn. że śledzi, analizuje i się uczy jego temperatur?
> Coś mi to się zbyt mądre wydaje, jak na prosty mechanizm.
>
> latet

Co tu ma do uczenia? Ma tabelę. Powiedzmy przy 60* daje 100% napięcia przy
40* - 50% a przy 20* - 0. I jeszcze jakieś stany pośrednie. Przy wielu
płytach jest wybór kilku tabel opisany n.p. silence, normal, performance. W
niektórych z kolei podaje się zadaną temperaturę i płyta powoli zwiększa
napięcie przy zbliżaniu się do tej temperatury.