Re: Następca SB AWE 64

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Fri 18 Apr 2008 - 00:44:38 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
news:fu5uib$kvg$1@news.onet.pl...

> DOS nie inicjalizuje wszystkich kontrolerów, kart, itp. więc nie ma z tym
> problemu.

Tyle, że trzeba miec w biosie opcję "PnP OS Installed" ustawioną na "Yes".
Jeśli będzie na "No" to wtedy sam bios poprzydziela zasoby wszystkim
rozpoznanym urządzeniom PnP (zgłaszając z reguły przy boocie tabelkę z
"rozpiską" PnP)

Chyba każda karta dźwiękowa posiadająca stery pod Win9x zawiera emulację SB
dla gier dosowych odpalanych w okienku.