Re: komp za 10tys.

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 17 Apr 2008 - 22:40:52 MET DST

> 2 lata temu wszedłem do pokoju, gdzie były 4 serwery (lato, zamknięte
> okna). Fala ciepła była podobna jak się otwiera nagrzany piekarnik. ;)

taki urok sprzetu komputerowego :) grzeje sie:) szczegolnie im nowszy tym
wiecej ciepla wydziela :)
a zaden sprzet nie dziala dobrze w zbyt cieplym pomieszczeniu, zarowno
markowy jak i niemarkowy.
trzeba dbac o wentylacje i odpowiednia temperature.
a jak wiadomo wszystko zalezy od skali:) inne potrzeby ma jeden serwer a
inne 30 czy 100 serwerow:)

ale nie mozna mowic o tym ze markowy serwer jest zly bo w pomieszczeniu bez
wentylacji grzal sie:)

--
pzdr
piotrek