Re: Czy można zmienic kolor świetlówki w laptopie?

Autor: Przemysław Szeremiota <przemeksWYWAL_at_TOTEZicpnet.pl>
Data: Thu 17 Apr 2008 - 18:11:18 MET DST

Użytkownik "michalek" <michales@polbox.com> napisał w wiadomości
news:fu7pai$2vp$1@mx1.internetia.pl...
> Czy to cecha matrycy czy świetlówki w tym T23?
> Może wymiana świetlówki poprawiłaby naturalność oddawania
> kolorów? Jeśli tak to jakiego rzędu mógłby to być koszt?

Witam, też mam T23 z SXGA+ :-).

Na pytanie "czy" nie odpowiem, chwilowo nie mam porównania z innymi
matrycami. A na pytanie "jak" -- z doświadczenia wiem, że świetlówkę
można wymienić samemu, osobiście wymieniłem zużytą świetlówkę CCFL w
matrycy 13,3 cala w thinkpadzie 600x (a do lutownicy itd. mam raczej 2
lewe ręce). Więc jeśli stwierdzisz, że winna jest faktycznie świetlówka,
możesz zabrać się za to sam, za przewodnikiem spod adresu:

http://personal.bellsouth.net/d/r/drseng/thinkpadccfl/index.html

Świetlówkę kupowałem bodaj w lcdparts.net... parę dolarów.

Pozdrawiam,
Przemek Szeremiota