Re: komp za 10tys.

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Thu 17 Apr 2008 - 11:06:38 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> Ale jednak potoczne znaczenie słowa serwer
> sugeruje raczej pracę głównie opierającą się na przesyłaniu danych,

Serwer to usługa w sieci. Może być na przykład serwer plików, baz
danych, wydruków, lub aplikacji. W przedmiotowym przypadku chodzi serwer
aplikacji. Oczywiście w każdym przypadku mogą to być całkiem różne
konstrukcyjnie maszyny.

Oczywiście nie musi być to zaraz w sieci. Przy wymaganiach
wydajnościowych, komputery konstruowane na serwer aplikacji bywają
wielokrotnie szybsze niż nawet silne stacje robocze.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!