Re: Pendrive z technologią U3

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Thu 17 Apr 2008 - 10:37:27 MET DST

Użytkownik "Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> napisał w
wiadomości news:slrng0e1j6.2ki.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

> Kolejne pytanie - rozróżniasz instalowanie *przez sytem* sterowników
> od USB Mass Storage od instalowania z poziomu użytkownika 3rd party app?

* U3 nic nie instaluje. Jedyne zmiany, na jakie mają prawo aplikacje
U3 - to tylko pliki tymczasowe i tymczasowe wpisy do rejestru
usprawniające/umożliwiające działanie aplikacji. Po to
właśnie została stworzona platforma U3 aby zapewnić użytkownikowi
pewność, że żadna "lewa" aplikacja się nie podszyje. Poza tym -
U3 szybko reaguje na krytykę ze strony użytkowników i czyni
zmiany, aby korzystanie z niej było jak najwygodniejsze. Nawet
krytycy U3 w sieci nie kryją, że aplikacje U3 _czasami_ zostawiają
jakieś ślady czy części plików w systemie - a związane to jest
z usuwaniem pendrive bez usunięcia go z poziomu launchpada (jeden
klik) - eject - a reszta wad wiąże się z samym funkcjonowaniem
(typu: 2 literki napędów, spotykane problemy z dezinstalacją
U3 w starszych pendriveach czy czasami spotykane zwiechy systemu
w konkretnych przypadkach konfliktu aplikacji na kompie).
No i robione przez konkretne firmy ;) SanDisk a ostatnio włączył się
w to Microsoft. Ja ufam i nie mam z tym problemu. Bardziej
obawiam się działających w tle antywirusów, aplikacji czyszczących
rejestr czy pierwszej lepszej rejestracji w jakimkolwiek serwisie czy
forum.

ZDrawim.