Re: X2 na Phenoma, a sterowniki?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Wed 16 Apr 2008 - 21:05:24 MET DST

Dnia Wed, 16 Apr 2008 18:42:35 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

> "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> Odpowiedz na

> Absolutna nieprawda. DualCore Optymizer zmieniał sposób obciążenia
> jednowątkowych aplikacji pomiędzy rdzeniami. C2D tego nie potrzebuje bo
> rdzenie szybciej komunikują się miedzy sobą. Na egielda.pl jest artykuł
> tłumaczący jakie błędy poprawia ten sterownik.
>
> Pozdrawiam!

A co tu ma komunikacja między rdzeniami? Jak na moim quadro zapuszczę
jednowątkową aplikację (n.p. stary kodek DivXa) to mam obciążony tylko
jeden rdzeń i żadna szybka komunikacja mi nie pomoże. Na moim starym x2
4200 po zainstalowaniu optimizera te 60-65% sumarycznie na dwóch rdzeniach
szło. Inna sprawa, że jest to teraz mało potrzebne bo tam gdzie potrzebna
moc tam i jest oprogramowanie spokojnie obsługujące więcej rdzeni.