Re: Następca SB AWE 64

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Wed 16 Apr 2008 - 16:29:52 MET DST

> co możecie polecić jako zamiennik SB AWE 64 - płyta na którą się
> przesiadam nie ma już ISA i muszę wsadzić coś na PCI?

To nie ma sensu. Jaka to płyta, jaki procesor? Może będzie jakaś płyta z
ISA.

Swego czasu też ciągnąłem tak kompatybilność z win9x i DOSem, ale dałem
sobie spokój: mam "głównego" peceta który nie ogląda się do tyłu, i złożyłem
za niewielkie pieniądze i z części walających się w szafie: Pentium III 733
MHz, 386 MB RAM, dysk 10 GB, Radeon 9200, SB AWE64. Ostatnio doszedł już za
kompletne grosze kolejny: Pentium III 450 MHz, 192 MB RAM, dysk 4 GB,
grafika 2 MB, SB AWE64.
A starocia i tak chodzą na "głównym" (Core 2 Quad) pod DOSboksem, VirtualPC
itp.
Problematyczne są komputery z okolic 1-2 GHz: ISA już zwykle nie ma, a
emulatory chodzą jeszcze za wolno...

--
Azarien