Re: Następca SB AWE 64

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_MIELONKA.o2.pl>
Data: Wed 16 Apr 2008 - 10:24:19 MET DST

JoteR wrote:
> Witam,
> co możecie polecić jako zamiennik SB AWE 64 - płyta na którą się przesiadam
> nie ma już ISA i muszę wsadzić coś na PCI? Pożądana wbudowana pamięć na
> próbki MIDI, kompatybilność z SB (może być via SB-Link), złącze MIDI/Game
> Port, regulacja niskich/wysokich tonów, ma działać pod DOS/Win9x i WinXP w
> zestawie 2+1. Pewnie jakiś starszy Live, ale tego to jak mrówków - które
> omijać szerokim łukiem? Za podpowiedzi z góry dzięki.

Wydaje mi się, że byle Live! value (Ct4670 bodaj) powinien styknąć.
MIDI/Game ma, EQ pewnie jakieś w sterownikach się znajdzie (po
zainstalowaniu hardkorowych KX drivers ma też całkiem sprawne ASIO) i w
ogóle od live-nie-value różni się drobiazgami. Tylko z pamięcią na
pokładzie krucho (ale to chyba normalka od jakiegoś czasu?).

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo